Feel undefeated
Think unstoppable
Get untied
Wanna disrupt?

een krachtige rebranding voor een vakspecialist

Diensten

Strategie en positionering
Logo en huisstijl
Binnen- en buitensigning
Fotografie
Website
Abri campagne

Vraagstuk en aanpak

Repair IT Now wist goed wie ze waren: de specialist op het gebied van smartphone en tablet reparatie. Alleen wisten de potentiële klanten dit niet. De communicatie was sterk verouderd en de huisstijl had niet langer de uitstraling die het had moeten hebben. Het werd tijd om een doordachte rebranding uit te rollen - en aan ons te taak dit te doen. Op basis van onderzoek, inzicht in doelgroep en het formuleren van de kernwaarden, zijn we begonnen met schetsen. En het resultaat? Een krachtige rebranding met een duidelijke boodschap.

Repair it now NOW Repair it now NOW mobiel Repair it now NOW Repair it now NOW Repair it now NOW
Repair it now soldeer foto

Concept

Het nieuwe Repair IT Now is betrouwbaar en duurzaam. Twee belangrijke kernwaarden van het merk. En de grote ‘now’ staat natuurlijk voor snelheid – ook een hele belangrijke factor voor de doelgroep.

Repair it now kleur1 groot Repair it now kleur1 Repair it now kleur1 Repair it now kleur1 Repair it now kleur1
Repair it now kleur2 groot Repair it now kleur2 Repair it now kleur2 Repair it now kleur2 Repair it now kleur2
Repair it now kleur3 groot Repair it now kleur3 Repair it now kleur3 groot Repair it now kleur3 groot Repair it now kleur3 groot
Repair it now kleur4 groot Repair it now kleur4 Repair it now kleur4 groot Repair it now kleur4 groot Repair it now kleur4 groot
Repair it now font Repair it now font mobiel

Campagne

Je smartphone valt op de grond. En het eerste wat door je hoofd schiet? Precies ja, m’n scherm! Laten we deze herkenbaarheid benutten. Laten we er een campagne van maken.

Repair it now iphone foto
Repair it now relax paars
Repair it now mobiel campagne
Repair it now abri night
Repair it now poster
Repair it now device
Repair it now beoordeling

Tone-of-voice

Hoe vertaal je betrouwbaarheid, snelheid, kwaliteit en duurzaamheid in een visueel verhaal? Door niet alleen de kleuren en typografie aan te laten sluiten op de kernwaarden, maar ook door de juiste tone-of-voice te spreken; open, direct en helder. En dat hebben we gedaan.

Repair it now posters
Repair it now we repair Repair it now we repair-mobiel

Dit wil ik ook!

Mooi. Wij ook! Twijfel niet langer, pak die telefoon en bel ons. Wij zetten jouw bedrijf op de kaart. Beloofd.

Untied Karel vanderPlas 1x1

Plan direct een afspraak met Karel

art director