Strategie en positionering
Logo en huisstijl
Binnen- en buitensigning
Fotografie
Website
Abri campagne
Repair IT Now wist goed wie ze waren: de specialist op het gebied van smartphone en tablet reparatie. Alleen wisten de potentiële klanten dit niet. De communicatie was sterk verouderd en de huisstijl had niet langer de uitstraling die het had moeten hebben. Het werd tijd om een doordachte rebranding uit te rollen - en aan ons te taak dit te doen. Op basis van onderzoek, inzicht in doelgroep en het formuleren van de kernwaarden, zijn we begonnen met schetsen. En het resultaat? Een krachtige rebranding met een duidelijke boodschap.
Het nieuwe Repair IT Now is betrouwbaar en duurzaam. Twee belangrijke kernwaarden van het merk. En de grote ‘now’ staat natuurlijk voor snelheid – ook een hele belangrijke factor voor de doelgroep.
Je smartphone valt op de grond. En het eerste wat door je hoofd schiet? Precies ja, m’n scherm! Laten we deze herkenbaarheid benutten. Laten we er een campagne van maken.
Hoe vertaal je betrouwbaarheid, snelheid, kwaliteit en duurzaamheid in een visueel verhaal? Door niet alleen de kleuren en typografie aan te laten sluiten op de kernwaarden, maar ook door de juiste tone-of-voice te spreken; open, direct en helder. En dat hebben we gedaan.
Mooi. Wij ook! Twijfel niet langer, pak die telefoon en bel ons. Wij zetten jouw bedrijf op de kaart. Beloofd.