Strategie & identiteit
Onze aanpak begint bij jou. We willen jou leren kennen. En natuurlijk jouw bedrijf of merk. We stellen kritische vragen en willen de kern bloot leggen: wat drijft jou nu echt? Waarom zou jouw doelgroep jouw product of dienst willen afnemen? Wie is die doelgroep eigenlijk? En welke meerwaarde bied je hen? Met onze scan en analyses bepalen we waar je staat en waar je naar toe wilt. En we adviseren natuurlijk wat daarvoor nodig is. Het bepalen van jouw plaats in de markt gaat gepaard met het kennen van jouw identiteit. Geen lange, wollige teksten, geen dikke strategische boekwerken, maar kernachtig en concreet verwoorden van jouw waarden en USP’s. We noemen dat jouw merkidentiteit of merkessentie.
Het is deze identiteit die wij gaan visualiseren. Dat is jouw visuele identiteit. Of in het Nederlands: je huisstijl. En een sterke huisstijl is niet alleen een mooi logo – dat hoort er uiteraard wel bij – maar het bepalen van precies de juiste kleur, vorm, beeldtaal en tone-of-voice. We schetsen, toetsen, brainstormen en vormen zo deze visuele identiteit. We leggen deze huisstijl kaders vast en bewaken deze. Dat vormt de onmisbare basis voor je communicatie naar buiten.
Organisatiescan // Marketingsanalyse // Strategiebepaling // Merkidentiteit // Visuele identiteit